Hot Autumn in Moscow

Almost two years the interview with John Helmer has been located in top preferences readers of this blog.

Soon, a new interview with John, an interesting discussion in his slightly informal style, about the hot autumn of elections in Moscow, steps of ‹russky tandem› dance (he knows to dance with bears from long time ago) and not only …

2 responses to “Hot Autumn in Moscow

  1. Buna ziua
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc toate cele bune.

  2. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

Leave a Reply

